به دلیل نوسانات قیمت برای خرید و استعلام محصول تماس بگیرید

انواع کلید و پریز

03 آبان 1400 صبا زاهدی مسگر

کلید و پریز یکی از وسایل های برقی است که در خانه کاربرد بسیاری دارد و هم چنین به عنوان یکی از مهم‌ترین جزئیات در دکوراسیون فضای داخلی به شمار می رود. در این مقاله در مورد انواع کلید و پریز برایتان مطالبب بیان می کنیم پس با ما همراه باشید.

انواع کلید و پریز

کلید و پریز انواع و مدل های مختلف و متنوعی دارند. بسیاری از ما کلیدها و پریزهای معمولی را می‌شناسیم. این محصولات علاوه بر مدل‌های مختلف دارای طرح‌های متنوعی و گوناگونی نیز می باشند. محصولات مدرن، شیک، زیبا و کلاسیک که دارای رنگ‌های مختلفی نظیر سفید، مشکی، طلایی، بژ، سیلور و… هستند.

کلید و پریز کلاسیک

کلید و پریز کلاسیک طرح ها و مدل های خاصی دارد و این نوع کلید و پریز ها را بیشتر برای خانه‌هایی با دکوراسیون کلاسیک و مجلل پیشنهاد می دهیم اما انتخاب کلید و پریز بیشتر بستگی به سلیقه بانو خانه دارد. کلید و پریز کلاسیک دارای طرافداران زیادی است.

 

.فروشگاه برق لاله زار بهترین و با کیفیت ترین کلید و پریز ها را به مشتریان خود ارائه می دهد و شما مشتریان گرامی با آسودگی خاطر می توانید از این فروشگاه خرید کنید.

کلید و پریز لمسی

کلیدهای لمسی جزو جدید‌ترین محصولات لوکس و شیک موجود در بازار به شمار می روند. به جای فشار دادن کلید برای روشن و خاموش شدن چراغ و لامپ ها تنها کافی است آن را لمس کنید. این کلیدها به صورت تک پل، دو پل، سه پل و چهار پل طراحی و عرضه می‌شوند. استفاده از کلید لمسی در تمام قسمت‌های فضای داخلی و خارجی خانه امکان‌پذیر است. یکی از مهم ترین مزیت این محصول شیک امکان کنترل از راه دور است.

 

کلید و پریز کارتی

این نوع کلید و پریز ها اغلب در هتل ها استفاده می شود. این محصولات نیز مانند سایر کلیدها دارای تنوع رنگی و طرحی بسیاری است که با توجه به فضای داخلی انتخاب می شوند. این کلید و پریز ها دارای یک محفظه برای قرار دادن کارت می باشند. با قرار گرفتن کارت در محفظه سنسورها کنتاکت را فعال  و برق محیطی مورد نظر جریان می یابد.

مقالات مرتبط

درباره کلید و پریز آسیا الکتریک

کلید و پریز مدل آمیتیس آسیا الکتریک

کلید و پریز مدل الماس آسیا الکتریک

کلید و پریز مدل کریستال آسیا الکتریک


ثبت نظر

( نظر خود درباره این مقاله ثبت نمایید )

بد خوب
All Right’s Reserved | Designed by Nonegar Pardazesh © Copyright 2020 متن کپی رایت از تنظیمات نوشته شود