به دلیل نوسانات قیمت برای خرید و استعلام محصول تماس بگیرید

کلید و پریز مدل کریستال آسیا الکتریک

19 مهر 1400 صبا زاهدی مسگر

کلید و پریز آسیا الکتریک یکی از بهترین انواع کلید و پریزهای ایرانی با کیفیتی بالا است که توانسته نظر و سلیقه مشتریان زیادی را به خود جلب کند. این محصولات دارای طراحی منحصر به فرد، خاص و بی نظیری  هستند که در مدل های مختلفس نظیر کلید و پریز مدل آمیتیس، مدل کریستال و مدل الماس ارائه شده اند و شما می توانید متناسب با طراح دکوراسیون فضای داخلی و یا فضای خارجی مورد نظرتان یکی از این طرح ها را برگزینید. شرکت آسیا الکتریک از سال 1359 اقدام به تولید و عرضه محصولاتی مانند کلید و پریز برای فضای خانه و ساختمان های اداری و سایر محصولات الکترونیکی کرده است و در طی این سال ها توانسته خود را در رتبه یکی از بهترین و برترین تولید کنندگان صنعت کلید و پریز قرار داد و تبدیل به برندی معروف شود. در این مقاله قصد داریم که شما را با کلید و پریز مدل آمیتیس آسیا الکتریک بیشتر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

کلید و پریز برند آسیا الکتریک گواهینامه ها و استانداردهای بین المللی مختلفی دارد و تمام تولیدات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد. برق لاله زار یکی از

نمایندگی های کلید و پریز آسیا الکتریک است. بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را می توانید با برق لاله زار تجربه کنید.

کلید و پریز مدل کریستال آسیا الکتریک

کلید و پریز مدل کریستال آسیا الکتریک دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است و بسیار شکیل و شیک است. شاسی ظریف و نازک روی بدنه مربعی شکل قرار دارد که به وسیله آن دستور قطع و وصل روی مدار انجام می شود. طراحی ویژه و زیبایی این کلید و پریز مناسب برای معماری های خاص با دکوراسیون داخلی مدرن و شیک است. ظاهر این کلید و پریز بسیار ساده ولی در عین سادگی لوکس است و در خانه یا محل کار با دکوراسیون مدرن گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود.

مدل کریستال کلید و پریز آسیا الکتریک مانند سایر محصولات آسیا الکتریک در انواع زنگ بیزر، کلید یک پل، کلید دو پل، شاسی زنگ، کلید کراکس، شاسی راه پله، پریز تلفن، تلفن پاناسونیک، پریز برق، پریز برق ارت دار، سوکت شبکه، تلفن دو منظوره، پاناسونیک دو قلو، دیمر، کلید کولر و پریز آنتن تولید و ارائه شده است تا با توجه به کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.
علاوه بر ظاهر زیبای این کلید و پریز، ماندگاری بالا و دوام این محصول نیز بسیار حایز اهمیت است. کیفیت ممکن است ساخته شده و بیشترین حد دوام و ماندگاری را تضمین می کند.

 


ثبت نظر

( نظر خود درباره این مقاله ثبت نمایید )

بد خوب
All Right’s Reserved | Designed by Nonegar Pardazesh © Copyright 2020 متن کپی رایت از تنظیمات نوشته شود