به دلیل نوسانات قیمت برای خرید و استعلام محصول تماس بگیرید

معرفی برند الدینیو (LDNIO)

13 بهمن 1401 صبا زاهدی مسگر

انحصار تولید و عرضه گوشی تلفن همراه به خصوص در سطح جهانی تنها در اختیار تعداد محدودی از برندها  و شرکت ها می باشد، اما در زمینه تولید و عرضه لوازم جانبی موبایل برندهای زیادی در سراسر جهان فعالیت می کنند که دلیل این فعالیت بازار پر رونق و محبوب این محصولات می باشد. امروزه برند الدینیو (LDNIO) به عنوان یک توزیع کننده معروف و با سابقه و قدمت طولانی در جهان شناخته و محصوب می شود که تولیدات این برند محبوب شامل طیف متنوعی از لوازم جانبی موبایل و محافظ های برقی می باشد. در واقع برند الدینیو به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه تولید و عرضه وسایل جانبی موبایل نظیر شارژر، کابل شارژ، پاور بانک و … فعالیت می کند و الدینیو (LDNIO) به عنوان بزرگترین صادرکنندگان این محصولات در جهان محسوب می شود. برای آشنایی بیشتر با این برند و محصولات پر فروش آن با فروشگاه برق لاله زار همراه باشید.

معرفی برند الدینیو (LDNIO)

تاریخچه برند الدینیو

گروه تجاری LDNIO Electronic Technology Co یک کمپانی چینی است که فعالیت خود را در سال 2002 آغاز کرده است. برند الدینیو به عنوان بزرگترین تامین کننده لوازم جانبی الکترونیکی در چین شناخته و محسوب می شود و صادرات گسترده و زیادی به سراسر نقاط جهان دارد. کارخانجات آن مساحتی در حدود 60.000 متر مربع وسعت دارد و بیش از 700 نیروی کار در شرکت الدینیو فعال و مشغول به کار هستند. بر طبق ادعای این کمپانی، خط تولید برند الدینیو می تواند در یک سال نزدیک به 50 میلیون کالا را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می کند و محصولات این برند معروف به بیش از 100 کشور دنیا صادر می شوند.

این برند از سوی دولت چین به عنوان پیشرفته ترین شرکت فناوری چینی انتخاب و برگزیده شده است و همچنین اصلی ترین تامین کننده شارژرهای تلفن همراه در کشور پهناور چین محسوب میشود. تیم تحقیق و توسعه ی شرکت LDNIO بر روی ارتقا انواع شارژر موبایل، شارژر فندکی ماشین و سوکت های برق متمرکز هستند و همه محصولات آن از گواهینامه های معتبر ساخت و استانداردهای جهانی برخوردار می باشند. همچنین این برند دارای خط تولید بزرگ و پیشرفته ای است که می تواند به طور سفارشی برای دیگر شرکت های فعال در بازار لوازم الکترونیکی محصولاتی را با مارک آن ها تولید کند

پر فروش ترین محصولات برند الدینیو

به طور کلی کالاهای برند الدینیو در دو گروه لوازم تامین انرژی و دستگاه های صوتی قرار می گیرند. محصولات این برند شامل انواع شارژر تلفن همراه، کابل شارژ و تبدیل، پاوربانک، شارژر بی سیم، شارژر فندکی ماشین، چند راهی برق، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل و هندزفری تک گوش بلوتوثی می باشند که در ادامه به معرفی کالاهای شناخته شده این برند در بازار ایران می پردازیم.

 

شارژر و کابل شارژ برند الدینیو (LDNIO)

از اصلی ترین محصولات این برند آداپتور شارژ موبایل و انواع کابل های انتقال انرژی و اطلاعات آن می باشد. کالاهای مختلفی با قابلیت های متنوع در این دسته از محصولات الدینیو وجود دارند و دستگاه هایی مانند شارژر دیواری، شارژر وایرلس و شارژر رومیزی چند پورت (هاب) از تولیدات الدینیو در این حوزه می باشند. این برند عرضه کننده نسل جدید شارژر های سریع و دارای چند پورت USB می باشد که می توانند چندین دستگاه مانند موبایل، تبلت، دوربین دیجیتالی، اسپیکر و … را با سرعت بالا و به طور همزمان شارژ کنند.

برند الدینیو (LDNIO)

چند راهی برق الدینیو (LDNIO)

این سری از محصولات دارای طراحی زیبا و امکانات جدیدی می باشند که از کالاهای پرکاربرد و پر طرفدار این برند به شمار می روند. استانداردهای ایمنی بالایی در این دستگاه ها به کار رفته است و از بهترین محافظ های الکتریکی هستند. در ساخت بدنه ی آن ها از پلاستیک با کیفیت و محکم ABS و آلیاژ پلیمر (پلی کربنات) استفاده می شود که در عین سبک بودن، مقاومت خوبی در برابر ضربه و افزایش حرارت دارند و در واقع مقاوم در برابر آتش سوزی می باشند.

اغلب مدل ها علاوه بر چند سوکت برق، دارای تعدادی درگاه USB هستند که می توانند به عنوان شارژر برای تامین انرژی موبایل، تبلت، دوربین دیجیتالی و … مورد استفاده قرار گیرند. اکثر مدل ها مجهز به کلید پاور برای روشن کردن چند راهی و لامپ LED برای نشان دادن وضعیت دستگاه می باشند و برای ایمنی بیشتر پوشش محافظ کودکان نیز در پریزها تعبیه شده است. از امکانات کاربردی و پیشرفته این محصولات می توان به وجود چیپست هوشمند کنترل کننده ی ولتاژ برق و فناوری PD (شارژ هوشمند) و فست شارژ در پورت های USB آن اشاره کرد.

چند راهی الدینیو

برای مشاهده برخی از چند راهی های برقی برند الدینیو اینجا را کلیک کنید.

شارژر فندکی برند الدینیو

این محصول به عنوان یکی از تولیدات پر فروش و خوش ساخت الدینیو به شمار می رود که دارای طراحی های ساده و شیکی است. در برخی مدل ها به همراه دستگاه کابل رابط micro USB یا لایتنینگ نیز عرضه می شود که برای شارژ کردن گوشی های اندرویدی و اپل بسیار پر کاربرد دارند. شارژر ماشین الدینیو بیشتر در مدل های چند پورت در بازار موجود می باشد که می توانند به طور همزمان و با شدت جریان مناسب دستگاه هایی مانند موبایل، تبلت، اسپیکر، ایرپاد و … را شارژ کنند

برای خرید محصولات برند الدینیو به فروشگاه برق لاله زار مراجعه کنید و به راحتی محصولات الدینیو اورجینال و اصل را خریداری کنید


رضایی

رضایی

14 بهم 1401

ضمانت میکنید الدینیو اصل و اورجینال دارید؟

ثبت نظر

( نظر خود درباره این مقاله ثبت نمایید )

بد خوب
All Right’s Reserved | Designed by Nonegar Pardazesh © Copyright 2020 متن کپی رایت از تنظیمات نوشته شود