به دلیل نوسانات قیمت برای خرید و استعلام محصول تماس بگیرید

آشنایی با چراغ‌ های بالا آینه

23 تیر 1400 صبا زاهدی مسگر

چراغ های بالا آینه معمولا حالت تزئینی (زیبایی) یا دکوراتیو دارند و معمولا انتظار انتشار نور زیادی از این چراغ ها را نداریم. به همین دلیل معمولا از لامپ هایی با توان کم و یا تکنولوژی های SMD در ساختمان داخلی این چراغ ها استفاده می شود. در یک سرویس بهداشتی بهترین راه برای افزایش کاربری آینه ها نورپردازی مناسب در اطراف آنها است زیرا در این مکان استفاده از یک چراغ سقفی کافی و زیبا نیست که به این منظور از چراغ های بالا آینه ای استفاده می شود.

با فروشگاه برق لاله زار همراه شوید تا با کاربردهای بیشتر چراغ های بالا آینه آشنا شوید.

کاربردهای چراغ های بالا آینه‌

 

برای افزایش کارایی یک آینه بهتر است از نور‌های متعددی در حاشیه آینه استفاده شود که بهترین روش آن استفاده از چراغ های بالا آینه است. البته اگر فضای کافی برای این کار وجود نداشته باشد باید از یک چراغ بالا آینه‌ای متناسب بهره گرفت. چراغ‌های بالا آینه‌ای عموما مستطیل و دایره ‌شکل تولید می‌شوند. در داخل این نوع چراغ‌ها معمولا لامپ‌های LED یا لامپ‌های فلورسنت استفاده می‌شود.

 

مواردی که در طراحی دکوراسیون فضای سرویس‌های بهداشتی باید مورد توجه قرار بگیرد هماهنگی رنگ کاشی‌های دیوار و کف محیط با نور استفاده شده در این مکان است. برای مثال اگر از کاشی‌هایی با رنگ روشن در سرویس بهداشتی ساختمانی استفاده شود بهتر است از لامپ‌های مهتابی در چراغ بالا آینه استفاده شود. این کار باعث می شود  فضا وسیع تر و  تمیزتر به چشم بیاید.

 

اصولا در چراغ‌های بالا آینه‌ای از لامپ‌های رنگی ، سفید و آفتابی استفاده می‌شود. در انتخاب این چراغ‌ها به جنس بدنه آن‌ها دقت کافی و لازم داشته باشید زیرا اگر ضد آب باشند دارای مقاومت بالایی نیز هستند از این رو چراغ های بالا آینه بیشتر از جنس آلمینیوم و استیل هستند.

برای خرید با کیفیت ترین چراغ های بالا آینه می توانید از طریق فروشگاه برق لاله زار اقدام کنید.


shayan

shayan

03 مرد 1400

merci az matalebe mofideton

صبا زاهدی مسگر

صبا زاهدی مسگر

04 مرد 1400

سپاس از لطف شما بزرگوار

ثبت نظر

( نظر خود درباره این مقاله ثبت نمایید )

بد خوب
All Right’s Reserved | Designed by Nonegar Pardazesh © Copyright 2020 متن کپی رایت از تنظیمات نوشته شود