به دلیل نوسانات قیمت برای خرید و استعلام محصول تماس بگیرید

محافظ برقی پارت الکتریک

30 مرداد 1402 صبا زاهدی مسگر

خرید محافظ برق (محافظ ولتاژ) و استفاده از آن در این شرایط بحرانی ولتاژی و نوسانات برقی ضرورت دارد و در حال حاضر محافظ برق به سبد خرید تمام مردم کشورمان ( و همچنین سایر کشورهای دیگر که مشکلات برقی دارند ) در کنار لوازم الکتریکی و برقی دیگر اضافه شده است. در صورت استفاده نکردن از محافظ برق و  محافظت از تجهیزات برقی ( محافظ برق یا استابلایزر یا یوپی اس)، مجبور خواهید شد هزینه بسیار زیادی . سنگینی را صرف تعمیر لوازم برقی خود کنید یا حتی ممکن است که تعمیر فایده ای نداشته باشد و مجبور به تعویض و خرید مجدد آن‌ها نمایید. یکی از بهترین محافظ های برقی، محافظ برقی پارت الکتریک است.

محافظ برقی پارت الکتریک

محافظ های برقی پارت الکتریک یکی از بهترین و با کیفیت ترین محافظ های موحود در بازار میباشد. شرکت پارت الکتریک با استاندارد های جهانی انواع محافظ های تک خانه،   دوخانه، سه خانه، چهار خانه، شش خانه، محافظ یخچال و محافظ پکیج و ... به بازار عرضه می کند.

پارت الکتریک در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را در بازار های داخلی کشور آغاز کرده است و هم چنان بعد از سال‌ها فعالیت در این عرصه تبدیل به یکی از معتبرترین و معروف ترین برندها در زمینه تولید محصولات الکتریکی نظیر محافظ های برقی محسوب می شود.شرکت پارت الکتریک در طول فعالیت ۳۵ ساله خود با به کارگیری از کارمندان حرفه ای و متخصص، احداث آزمایشگاه‌های پیشرفته و استاندارد و استفاده از شیوه‌های روز جهانی برای تولید محصول توانسته است محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه نماید. همچنین پارت الکتریک در راستای فعالیت خود بارها گواهینامه‌های معتبر کیفی را نیز گرفته است. از آن جمله می‌توان به دریافت گواهینامه کیفیت اروپا و اخذ لوح طلایی بهترین واحد کیفی در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ اشاره کرد

.فروشگاه برق لاله زار بهترین و با کیفیت ترین محافظ  برقی پارت الکتریک را به مشتریان خود ارائه می دهد و شما مشتریان گرامی با آسودگی خاطر می توانید از این فروشگاه خرید کنید.


ثبت نظر

( نظر خود درباره این مقاله ثبت نمایید )

بد خوب
All Right’s Reserved | Designed by Nonegar Pardazesh © Copyright 2020 متن کپی رایت از تنظیمات نوشته شود